Analîstên naverokê berpirsiyar in ku performansa
arsaz Tenê Girîng e û seo ji bo karsaziyên piçûk bi qasî seo ji bo karsaziyên mezin girîng e. Wekî ku berê hate behs kirin, ew di serî de berhevokek stratejiyan e ku bi hev re dixebitin da ku xuyangiyê li ser rûpelên encamên motora lêgerîna herêmî zêde bikin. Dibe ku hûn bikaribin bingehên bingehîn pêk bînin, lê heke hûn nikaribin hemî stratejiyan bi cih bînin, dibe ku hewildanên we pûç bibin û hûn ê wextê xwe winda bikin. Gelek xwedan karsaziyên piçûk gelek tişt li ser piyana xwe hene ku tenê karûbarên rojane dimeşînin. Bi arîkariya pargîdaniyek karûbarê, malpera we dê di paşerojê de ji bo karsaziya we rêber û seyrûsefera organîk çêbike, ku dihêle hûn bala xwe bidin ser xerîdarên xwe.Berpirsiyarê Çêkirina Naveroka li ser Naverokê Nivîskar kesên ku bi jê Rêberê Taybet hatîbûn û pisporiya xwe berpirsiyar in ku li ser malperek naveroka kêrhatî çêdikin. Edîtorên naverokê ew berpirsiyar in ji rastkirina naveroka ku ji hêla nivîskarên naverokê ve berî weşandinê hatî nivîsandin. Pêşkêşvanên naverokê ew naverokê bi belavkirin û kirrûbirra wê li ser kanalên înternetê yên cihêreng pêşvedixin. Sêwiran ew naveroka grafîkî li ser bingeha hewcedariyên destpêkan diafirînin. naverokê analîz bikin da ku fêr bibin ka çi dixebite û çi ne. Li ser temaşevanên mebest û kanalên belavkirinê lêkolînek bêkêmasî bikin.
https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXf_tzsGf9V0rLDg2vXE6RMElKjZooueQsUnq8qz5pJ9SvgMNasRYtC9Ov6oINAWxsN7h56CUEPlG9WbAN2eW90qk1Q5nta4uG6S9UzcouPha-OJk_30jGTet2-6FQyRHz6n4RtWdQ?key=zeqLYBdcnNXlbievm1oIIb-d Çîroka Pêkêşker Divê Bizane Berî ku hûn çîrokek balkêş biafirînin, pir girîng e ku hûn zanibin hûn dixwazin çîroka xwe ji kê re vebêjin. Stratejiya kirrûbirra naverokê ya we tenê bandorker e ger ew rêber û temaşevanek ji we re bîne. Yek ji aliyên herî dijwar ên kirrûbirrê hilberîna rêber û trafîkê ye. Ji ber vê yekê girîng e ku hûn temaşevanên hedefa xwe bi baldarî lêkolîn bikin. Diyarkirina stratejîk ku naveroka we divê kî armanc bike dê ji we re bibe alîkar ku hûn diyar bikin ka hûn çi ramanên naverokê, mijar û peyvên sereke hewce ne ku hûn bixebitin. Stratejiya kirrûbirra naveroka we divê du profîlên temaşevanan hebe.
頁:
[1]